60a6a174c85f6de981cd2ab93d69d337

 
Στιγμή ζωής

Πόσο ήσυχο είναι το ξημέρωμα 
στα αυτιά μου συνεχίζει
το βουητό του έρωτα, 
και η καρδιά μου είναι στριμωγμένη 
από ένα πόθο .
Μισή καρδιά η και καθόλου 
μου έμεινε, 
όταν σε σκέφτομαι  
δεν έχω καρδιά ,
μόνο αυτό το έντονο βουητό 
συναισθημάτων. 
Μιλάς πάντα για εσένα 
για τον άνδρα σου 
για τον έρωτα σου, 
νομίζεις ότι με απωθεί  η σκέψη  
με την δική σου ευτυχία. 
Μα δεν συγκρίνομαι εγώ  
με όλα αυτά που έχεις στην καρδιά 
γιατί εγώ είμαι όλα αυτά 
τα όνειρα  που κάνεις για σένα, 
αυτά που δεν θα κάνεις πραγματικότητα ,
είμαι όλες αυτές οι στιγμές που δεν θα ζήσεις 
όλα αυτά τα τραγούδια που δεν θα ακούσεις, 
όλα αυτά τα αγγίγματα 
πόθου που δεν θα νοιώσεις. 
όλα αυτά τα δευτερόλεπτα 
που θα σε κάνουν σκλάβα και θεά 
από το πάθος, 
όλα αυτά θα είμαι εγώ. 
ένα όνειρο ένα θέλω 
μια ελπίδα, 
μια ευτυχισμένη στιγμή 
που είμαι σίγουρος ότι για αυτή  
θα ήσουν αιχμάλωτη όλη την ζωή σου. 
Ένα απαλό άγγιγμα στα χείλια 
ένα φιλί στο λαιμό ,
την λέξη σ αγαπώ αναπνέοντας
στο κορμί σου .
Τα μάτια μου, όταν κοιτάζουν 
το γυμνό κορμί σου ,
για μια στιγμή ,αυτήν την στιγμή 
που θα σου λείπει μια ζωή …


                                               ΠΟΙΗΣΗ      Σωτήρης  Σπηλιώτης