10338751_923460641012821_6984421745520661851_n

21/10/2014
 
Ζητιάνος
 
Λείπεις
ήταν κι αυτό 
σαββατοκύριακο μιας φρίκης 
όταν σε σκέφτομαι 
μα δεν σου μιλώ .
Εσένα, 
το ξέρω ανήκεις 
σ άλλα παραμύθια 
ξένα, 
σ άλλη αγκαλιά που εγώ 
δεν μπορώ τώρα να ανεχτώ. 
Το ξέρεις 
μα ίσως θέλεις να υποφέρεις
ίσως τα λόγια μου δεν έχουν 
για εσένα ιδανικό σκοπό. 
Νεράιδα είσαι 
μια καλή νεράιδα 
που τραγουδάς για μένα 
σ ένα ερωτικό ρυθμό. 
Κοντα σου 
θέλω να είμαι πάντοτε κοντά σου 
να σ αγκαλιάζω να σου λέω 
πόσο σ αγαπώ. 
Το ξέρεις 
είμαι τρελά ερωτευμένος 
στον δρόμο σου σαν χαμένος 
χάθηκα κι εγώ .
Αν μου έστελνες  ένα γραμμα μια τελεία 
να ήξερα πως ζεις λατρεία 
συτες τις ώρες που δεν μπορώ
μακρυά να κρατηθώ. 
Ζητιάνος 
θα θελα να μουν κοντά σου 
μόνο να είχες τα μάτια τα δικά μου 
να με λάτρευαν όσο 
εσένα  εγώ…

                                                   Σωτήρης  Σπηλιώτης