1512380_10202672881885806_3436688345924033624_n

Η πριγκίπισσα του έρωτα 
Είσαι μαγεμένη   νεράιδα 
δεν μπορώ να σε ξεπεράσω 
είσαι σαν ποίημα ,
γραμμένο από τον καλύτερο 
από τον ποιο ερωτευμένο
 από τον περισσότερο παθιασμένο,
 από ενα μαγεμένο 
ξεχασμένο πάνω σε κουρέλια ίσως,
 η πάνω σε χρυσά κεντημένα σεντόνια
 λησμονημένο πρίγκηπα. 
Είσαι πριγκίπισσα η σκλάβα,
 έχεις την  αγάπη το μεγαλύτερο πάθος
    προχωράς και λάμπεις απο έρωτα,
 χάνεσαι η πετάς
και τα μάτια σου αχ αυτά τα μάτια σου,
 είσαι μάγισσα η γοργόνα
 η ένας απλός έρωτας και με μεθάς. 
Σ ένα σκοτεινό καπηλειό 
σε χάνω    μα κι εκεί, 
μες το όνειρο έρχεσαι με πόθο σαν αγάπη 
η σαν σατανάς. 
Σε κοιτώ σ ένα κόσμο που γυρνάει 
με χιλιάδες στροφές, 
κι όμως εσύ κοντά μου μένεις 
με σ ένα πάρκο με αστέρια ,
και αναμμένες φωτιές 
 φανταστικές .
 Σε αφήνω σε χάνω σε ψάχνω
και τρελά σε αναζητώ ,
μίλησε μου πριγκίπισσα μου 
είμαι ο σκλάβος σου εγώ…
          
                                ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                                       ΖΩΓΡΑΦΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΝΕΖΗ